Heeft u vragen
Bel ons (0523) 231947

Een bloemetje voor alle gezinnen!

13 september 2024

Het nieuwe schooljaar is alweer in volle gang. Alle kinderen zijn weer begonnen.  De een met een nieuwe juf of meester en de ander misschien met een al vertrouwd gezicht. Langzaam worden de eerste lessen gegeven en wordt naar school gaan alweer een beetje normaal. Samen komen we weer een beetje in het ritme.

In de afgelopen week hebben we een fijne, waardevolle informatie-avond gehad waarin alle ouders kennis konden maken met de leerkrachten en informatie kregen over het reilen en zeilen in de verschillende groepen.

Als school zijn we ontzettend dankbaar voor veel dingen. En we zijn ook trots! We zijn trots op de grote betrokkenheid van de ouders op onze school. En daarom was er voor ieder ouderpaar een bosje bloemen na afloop van de informatie-avond om onze waardering en dankbaarheid te uiten!

Bloemen kunnen veel overbrengen, een wens of een lief gebaar.
Je kunt je gevoel ermee tonen,
of gewoon zomaar….

Ga terug naar Nieuwsoverzicht